שייט באיי פיג'י

טיולי שייט לנוסע העצמאי

שייט באיים הקסומים | 8 ימים

במערב האוקיינוס השקט, מקום התרבות המאלינזית, נמצאים איי פיג'י. נצא לשייט מרתק ומרהיב, במהלכו נפגוש את תושבי האיים החייכניים על רקע נופי קסם אקזוטיים של מי טורקיז המתרפקים אל חופים לבנים, חוסים בצילם של עצי דקל מעטירים, יערות טרופיים עבותים ומרחבי ים אדירים.

מסלול הטיול

יום 1

יום שישי, לילה ראשון - האי מודריקי (Modriki Island)

"בולה!" ("ברוכים הבאים" בפיג'יאנית). נעלה על הסיפון בשעה 15.00 ונצא להפלגה ב- Fiji Princess, שתצא מפורט דנארו (Port Denarau) לכיוונם של איי מאמאנודה (Mamanuca). בערב הראשון להפלגה נעגון במיקום מבודד ומדהים באי מודריקי. מי שצפה בסרט "להתחיל מחדש" עם טום הנקס, יזהה בוודאי את החוויה – הגעה לחוף נידח וקסום. קוקטיילים ומתאבנים יוגשו בשעה שניהנה מהשקיעה. בהמשך הערב, אנו מוזמנים לסעודת קבלת הפנים של הקפטן. תפריט א-לה-קרט יוגש בטרקלין ההסעדה, לצד מופעי בידור בביצוע הצוות המוכשר שלנו, הכולל זמרים, רקדנים ונגני גיטרה. עגינה באי מודריקי.

יום 2

יום שבת, לילה שני - סוסו ביי (Soso Bay)

לפני ארוחת הבוקר ואחריה נוכל לרדת לחוף, לטייל לאורכו או ליהנות משחייה. אם תנאי הים יאפשרו זאת, נשחה עם כרישים בשונית סודית, בדרכנו ליעד הבא בהפלגה. אחרי ארוחת הצהריים נבקר בכפר סוסו, המהווה דוגמה מיוחדת לאורח החיים בכפרי פיג'י בימינו. בסיום שעת הקוקטייל, נסעד ארוחת ערב מסורתית בה יוגש טאלי עם מנות הודיות משובחות. בערב נוכל לבלות במופע בידורי עשיר עם סרטים וריקודים מבוליווד. עגינה בסוסו ביי.

יום 3

יום ראשון, לילה שלישי - האי נאוקאקובו (Naukacuvu Island)

יום ראשון הוא אמנם יום מנוחה בפיג'י, אך כבר לאחר ארוחת הבוקר נזכה בהזדמנות ייחודית ביותר להשתתפות בתפילה בכנסיה כפרית. בשעה שנפליג דרומה, אל איי נאוקאקובו ונארארה (Narara) היפהפיים, יוגש צלי מסורתי של יום ראשון לארוחת הצהריים. על הסיפון נוכל להצטרף לשף, לשיעור בישול בו נכין "קוקודה" (Kokoda), סלט דגים מקומי. מזנון ארוחת הערב יציע מגוון מנות מהמטבח של פיג'י, לצד מבחר מנות אירופיות. בסיום ארוחת הערב, נוכל לבחור אם להמשיך לבינגו היתולי "בסגנון פיג'י", בו יוצעו כמה פרסים נאים או ליהנות מערב שקט ונינוח בבר עם כוס משקה טוב. עגינה באי נאוקאקובו.

יום 4

יום שני, לילה רביעי - האיים הקדושים (Sacred Islands)

כשה- Fiji Princess תפלס את דרכה בין שוניות אל הלגונה המרכזית, נרגיש ללא ספק שהלכנו לאיבוד בגן עדן. האיים הקדושים (ונואה לוו, Vanua Levu, ונבאדרה, Navadra) יקיפו אותנו כשנעגון בלגונה. הנוף כאן עוצר נשימה. את המשך היום נוכל לבלות בשחייה, בצלילה עם שנורקל או במנוחה. ארוחת מנחה בסגנון פיג'י תוגש לאחר שיעור בישול, בו נלמד כיצד להכין "רוטי אין לולו" (“Roti in Lolo”), מנת דג בחלב קוקוס. בזמן Happy Hour נצפה בשקיעה ומאוחר יותר, בערב, ניהנה מסעודת קבלת הפנים של הקפטן לאורחים חדשים בספינה, המתלווים אלינו לארבעת הימים הנותרים (קיימת אפשרות להצטרף לשייט בן 4 ימים בלבד). עגינה ביאלובי ביי (YALOBI BAY).

יום 5

יום שלישי, הלילה החמישי - הלגונה הכחולה

היעד שלנו להיום הוא הלגונה הכחולה המפורסמת. משטח המים הנפלא מוקף איים, שאחד מהם הוא חצי האי הפרטי של Blue Lagoon Cruises. נתרשם ממי התכלת המרהיבים ונצפה בצוות המקרב את כלי השיט אל החוף ממש וקושר אותו לדקלי הקוקוס! ניהנה ממתאבנים שיוגשו ב- Happy Hour על החוף ובהמשך נבלה ערב ייחודי שיכלול ארוחת לובו (Lovo) מסורתית, המבושלת בעומק האדמה. לאחר שנסעד על החוף, מתחת לדקלי קוקוס ולשמיים טרופיים זרועי כוכבים, נוכל להשתתף ב"מקה" (Meke), טקס פיג'יאני הכולל שירה, ריקודים וסיפורים מפי הכפריים הגרים במקום. עגינה בלגונה הכחולה.

יום 6

יום רביעי, הלילה השישי - האי סאווה-אי-לאו (Sawa-i-Lau Island)

הבוקר נוכל לצאת לטיול רגלי מודרך וקל שיוביל אותנו לנופים פנורמיים. בטיול נבקר בחנות עוגות אופיינית לאיים ונשוטט בשוק הקונכיות. בהמשך הבוקר, נוכל לנוח בבטלה בשמש או להתנסות בשזירת סלים. עוד מוצע היום ספארי מודרך עם צלילה בשנורקלים. ארוחת הצהריים תוגש על הסיפון בשעה שה- Fiji Princess תפליג צפונה, לביקור מודרך ופרטי במערות סאווה-אי-לאו. הכפר טמאסואה (Tamasua) יקבל את פנינו בטקס יאנגונה (yagona), הכולל שתיית קאווה מסורתית. בסיום הטקס, נמשיך לסיור רגלי מודרך סביב הכפר ולסעודה כפרית שיכינו ויבשלו לנו נשות הכפר עצמן. כשנשב הערב על מחצלות ונאכל אוכל כפרי מהמטבח של פיג'י, נוכל להרגיש ממש כמו בני המקום. הכפריים יחלקו עמנו את תרבותם ואת בתיהם. עגינה באי סאווה-אי-לאו (SAWA-I-LAU ISLAND).

יום 7

יום חמישי, הלילה השביעי - האי דראוואקה (Drawaqa Island)

נפליג לאי דראוואקה, בו יצטרף אלינו ביולוג ימי שיעביר לנו מצגת על בעלי החיים הימיים במקום ועל הפעולות לשמירת הסביבה שמבצעים מתנדבים באזור. בין החודשים מאי לאוקטובר נוכל לצלול כאן עם שנורקלים בחברת דגי מנטה נהדרים. היום נוכל גם לצאת לסיור בבית הספר המקומי שבאי ולצפות בעבודתם של מתנדבי Vinaka Fiji ("תודה, פיג'י!"). לחילופין, נוכל לבחור בסנפלינג מצוק באי, הישר למים מדהימים! בערב ניהנה מברביקיו לאור כוכבים! חגיגה לילית בסגנון פיג'י. עגינה באי דראוואקה (DRAWAQA ISLAND).

יום 8

סיום השייט

ניהנה מארוחת בוקר על הסיפון בעת שה -Fiji Princess מפליגה חזרה לפורט דנארו. את דרכנו ילווה שיר הפרידה המסורתי "איסה לאי" (Isa Lei), שישירו אנשי הצוות לסיום מסענו באיי יאסאווה (Yasawa) היפהפיים. נגיע לפורט דנארו בסביבות 10.00 בבוקר.

רוצים לקבל עדכון כשיהיה תאריך?


תאריכי יציאה ומחירים

הציגו לנו רק מבצעים!

דגשים מיוחדים

הטיול כולל

הפלגה לפי התכנית, בתא בהתאם לנבחר.
שלוש ארוחות ביום בכל תקופת ההפלגה.
תה, קפה, מיץ ומים בכל תקופת ההפלגה (יתר המשקאות בתשלום נוסף).
כל סיורי החוף, כניסה לכל הפעילויות והכניסות לכפרים.
כל הפעילויות באנייה ע"י צוות המדריכים באנייה.
ספורט ימי (למעט ציוד צלילה שהינו בתשלום נוסף).
דמי רישום וטיפול.
מיסי נמל.

הטיול אינו כולל

טיסות, העברות ולינה לפני או אחרי השייט.
ציוד צלילה, טיולי דייג, טיפולי ספא.
הוצאות אישיות כגון כביסה, תשר, משקאות קלים ואלכוהוליים.
ביטוחים אישיים.

לתשומת לבכם

השייט יוצא מדי יום שישי בצהריים מפורט דנארו (Port Denarau). אנו ממליצים להגיע לאי לפחות ערב לפני תחילת השייט.
מסלול ההפלגה תלוי בתנאי מזג האוויר וייקבע על ידי הקפטן, שידאג לחוויית הפלגה אידאלית.
אנו מציעים חבילה הכוללת טיסות, העברות ולילה בבית מלון. לפרטים נא לפנות למשרדנו.
אהבתם את הטיול? הרשמו עכשיו אהבתם את הטיול?

מידע נוסף

איי לופוטן

איי לופוטן איי לופוטן המרוחקים היו בעברם חלקה של ממלכה ויקינגית. במשך אלפי שנים תושביו חיו בבידוד […]

טבעת האש סביב האוקיינוס השקט

נדידת היבשות קמקורה היא עיר השוכנת לחוף האוקיינוס השקט, מדרום מזרח לטוקיו, ומשתרעת על פני המדרון המטפס […]

המלצות המטיילים שלנו

רוצים לשמוע מה המטיילים שלנו חושבים על הטיולים שלנו? אספנו בשבילכם את כל מכתבי ההמלצה שקיבלנו במקום אחד.

שייט באיי פיג'י

טיולי שייט לנוסע העצמאי

שייט באיים הקסומים | 8 ימים